Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Извинете , че ви прекъсвам спора, но по метода на изключване стигнах до селектора на скоростите. Сега се чудя дали и него трябва да разглабям за почистване и смазване и дали въобще ще има смисъл. Проблемът е трудна смяна на скоростите. Най-много първа-втора. Подозирам, че е по-скоро износване и няма да се оправи с чистене и смазване, за това реших да питам първо.

    https://www.youtube.com/watch?v=dJ7qo2-4GbM

    Comment


    • Свети лампата на маслото, при завиване. Ако човек има малко мозък, ще схване че нивото на маслото е много ниско. А е станало толкова ниско, по ред причини. И при центробежните сили породени от завоя, помпата остава на 'сухо'. И светва лампата.
      Аз за това и питах момчето, какво масло му е сложено. Ако е 'качествено' от наливното за 5 лв, може да е станало на вода вече. И по тази причина, да свети и при празен ход.

      Comment


      • Започвам да разбирам вече защо хората толкова ги мразят тея каруци негодни.

        Смених горни носачи (ТРВ) , долни носачи, биалетки(ТРВ) и тампони на стабилизиращата щанга(истински с кевларени нишки от Италбулком, не са боклуци от лада) ...
        Обаче продължава нещо да трака от ляво при подаване на повече газ на 1-2-3 скорост когато предницата се надига.
        При по-висока скорост явно въздушния поток натиска колата надолу и не трака нищо. При слизане по надолнище също няма шум.
        При изкачване на нагорнище обаче трака жестоко, явно предницата олеква.

        Какво остава вече, 1000 лева налях в окачване на тоя отпадък, само амортисьори не съм сменял...
        Дори гумените легла дето лягат пружините в тях смених, по 18 лева парчето са.

        Пишете, че се побърквам и ще я подаря на някой циганин тая шибана щайга и ще си купя едно ауди да си карам като нормален човек...
        156 2.0TS

        Comment


        • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Започвам да разбирам вече защо хората толкова ги мразят тея каруци негодни.

          Смених горни носачи (ТРВ) , долни носачи, биалетки(ТРВ) и тампони на стабилизиращата щанга(истински с кевларени нишки от Италбулком, не са боклуци от лада) ...
          Обаче продължава нещо да трака от ляво при подаване на повече газ на 1-2-3 скорост когато предницата се надига.
          При по-висока скорост явно въздушния поток натиска колата надолу и не трака нищо. При слизане по надолнище също няма шум.
          При изкачване на нагорнище обаче трака жестоко, явно предницата олеква.

          Какво остава вече, 1000 лева налях в окачване на тоя отпадък, само амортисьори не съм сменял...
          Дори гумените легла дето лягат пружините в тях смених, по 18 лева парчето са.

          Пишете, че се побърквам и ще я подаря на някой циганин тая шибана щайга и ще си купя едно ауди да си карам като нормален човек...
          М....да...аудито е с повече нули от кенеф.....успех..)...а бе пич, ти от близо 20 годишна кола....искаш да е нова ли...?...няма как да стане.....колкото повече ровиш в нея, толкова по зле става....
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • Е имаме и А4-ка , даже една година по-стара от алфата и със 200 000км в повече.
            Ми нищо не тропа и окачването още си е оригиналното...

            Дайте съвети кое да сменям следващо в тоя 'талянски курник?
            То не остана много. Само амортисьори и рейка.
            156 2.0TS

            Comment


            • Първо проеври всички болтове дали са добре стегнати, включително болта на амортисьорите. Иначе тампони на мотор сменял ли си? При мен се беше изяла алуминиевата планка в която се хваща горният носач...абе филм
              Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
              ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

              Comment


              • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Е имаме и А4-ка , даже една година по-стара от алфата и със 200 000км в повече.
                Ми нищо не тропа и окачването още си е оригиналното...

                Дайте съвети кое да сменям следващо в тоя 'талянски курник?
                То не остана много. Само амортисьори и рейка.
                Тая кола не е за теб, щом негативните емоции са повече от положителните който изпитваш с нея.....
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • Рейката ако се еразхлопала отляво но не епротекла не бързай да я хвърляш, под маншона има някаква втулка която се натяга и спира да хлопа.Ма не се натяга докрай че да не стане като завиеш на ляво и след завоя да продължиш да завиваш.Тия оргинални тампони им ядох попарата като застудее ще разбереш че ладовете са за предпочитане.Проблема е че щангата ти вече не примерно 21 мм а някъде към 20 и зимата оригиналните тампони се втърдяват и разхлопват, ладовитеса меки и с по малък отвор и компенсират износвонето на щангагата.По добре да беше взел нова щанга вече не са толкова скъпи. Дано си купил по оригинални тампони от мене.Не знам на GT как е на 156 в ляво под бронята има един резонатор ли кво ли му викат преди филтърната кутия ако се е разкачил поради удар или друга причина мое ти вземе здравето.Също виж и филтърната кутия дали тампоните на дъното и влизат в съответните отвори на долната гредичка.Може да са излезли или да са счупени и кутията играе като я бутнеш на ръка, трябва да не мърда.Отдолу до меката връзка има една алуминева планка дето се държи на нея скоростната кутия, при смяна на съединител може болта да е превъртял като са го стягали и да не държи, щот некои майстори са на принципа стягаш докат се скъса ивръщаш четвърт назад.И пак проверете всички болтове на носачите и на магарето дали са стегнати, някой път забравят да ги достегнат.Някои работи по GT може да са по различни от 156, та да не те подведа де.А и защо си сменил всичко, всичко ли беше за смяна или реши че тракането е от окачването и стаб щангата и юруш.Намери сервиз дето правилно ще ти фиксират проблема не се вкарвай в излишни разходи без очевидна причина.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Бе до тука нищо излишно не съм сменил, ама още не мога да отстраня това тракане.

                    Резонатор нямам вече, сложих тръба от v6, а филтъра е закрепен добре.
                    Рейката не мисля че е проблем, защото не тече и няма луфт във волана.

                    Остава някой тампон на мотора/кутията или паланка.
                    Амортисьор може ли да тропа? Не е изтекъл и се държи адекватно като разклатя колата. При преминаване на неравности и от четирите се чува това специфично Пссс все едно отваряш бира
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • Както стои колата на земята хвани колелото с две ръце отгоре, разклати много здраво напред - назад, дърпаш към теб и буташ и виж дали тропа.
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 05:14.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Мисля че го хванах и то без да искам

                        На един знак стоп чаках един бус да се изниже, бях зад него и забравих че съм на скорост и пуснах съединителя докато държа спирачката.
                        Следователно мотора изгасна. Разтресе се и чух това омразното чукане...
                        Значи не е от окачването на колелата, а на мотора...
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                          Мисля че го хванах и то без да искам

                          На един знак стоп чаках един бус да се изниже, бях зад него и забравих че съм на скорост и пуснах съединителя докато държа спирачката.
                          Следователно мотора изгасна. Разтресе се и чух това омразното чукане...
                          Значи не е от окачването на колелата, а на мотора...
                          Глупости, нищо не си хванал.....нормално ти е изтракала....
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • Е аз го чух бе колега.
                            Сигурно и заради този тампон понякога не ми влиза задната и хрущи.
                            Ще я прегледам скоро, не минава седмица без да я кача на подемника тази прекрасна кола, добре че ми е безплатен
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              Е аз го чух бе колега.
                              Сигурно и заради този тампон понякога не ми влиза задната и хрущи.
                              Ще я прегледам скоро, не минава седмица без да я кача на подемника тази прекрасна кола, добре че ми е безплатен
                              Виж сега момче.... и на нова кола това упражнение да го направиш, ще претресе и претрака......та не знам кой тампон си хванал, но както и да е....

                              ---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:54 ----------

                              Пробвай и на аудито...и след това ми кажи резултата...)
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment


                              • Аз на аудито съм се учил да карам и съм го гасил много пъти.
                                За друго тракане става дума, по-меко.

                                Алфата като и пуснах съединителя изтрака като чук в наковалня, 2-3 пъти.
                                Така трака и като карам по нагорнище с неравности. Желязо в желязо.
                                156 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X